Спеціалізовані групи з 30.03.2020 по 03.04.2020

ЦІКАВА МАТЕМАТИКА
Старший вік:
1. Число та цифра 9.
2. Склад числа 9
Мета:Закріпити знання про цифри; вміння дітей знаходити сусідів числа; вправляти у прямій та зворотній лічбі, у розв’язуванні логічних задач.
Розв’язати задачі.
Білка шишечки збирала,
Розкладала. Рахувала.
Під сосною три знайшла,
Ще одну – на гілці.
Скільки всього припасла
Білочка гостинців?
Киця кубики купила,
та один десь загубила:
– Ой, біда мені, біда,
Три було , а стало… (2)
Скільки горіхів у порожньому кошику?
Скачуть жабки : «Ква-ква-ква!
Ой, яка м’яка трава!»
Тут- п’ять жабок, а там – дві,
Скільки жабок у траві? (7)
У бабусі Варвари – онука Марійка,
кіт Пушинка Собачка Сніжинка.
Скільки в бабусі онучок? (1)
Середній вік:
1. Закріпити вміння рахувати в межах 5; склад числа 5;
2. Співвідносити числа з кількістю предметів; 
3. Закріпити назви геометричні фігур.
Молодший вік:
1. Закріпити назви кольорів,
2. Закріпити геометричні фігури,
3. Закріпити назви частин доби.
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ+АПЛІКАЦІЯ
1. “Політ у космос”
Мета:розширити знання дітей про космос; вчити вирізати ракету з паперу та розташовувати її на всій площині.
Вправа для очей
2. Послухайте загадку і відгадайте тему нашого заняття:
Диво – птиця, хвіст горить,
До зірок вона летить.
(Ракета)
 У 1961 Ю. А. Гагарін здійснив перший космічний політ. До цього часу космічний  простір довго досліджували, вивчали вчені багатьох країн. Перш, ніж послати в космос людину, Туди відправили собак – Білку і Стрілку, вони-то і проклали перший космічний шлях у незвіданий простір. І тільки потім полетів чоловік. Як називають таку людину?
На ракеті він літає
І скафандр чудовий має. (Космонавт)
За допомогою мнемотаблиці вивчити вірш “Космонавт”
3. Аплікація “Ракета”
Уявіть, що ви – конструктори ракет, в яких космонавти відправляться в космічну подорож, А вони працюють уважно, акуратно, чітко за планом. починайте роботу:
1)Підготувати шаблони з картону (трикутник, круг, прямокутник, зірка), вирізати;
2) шаблон прикласти до кольорового паперу, притримуйте  щоб не ковзав, обводьте контур рівно, чітко(для роботи потрібно 3 круга, 3 трикутника, 1 прямокутник, 2 зірки);3) вирізати потрібно, дотримуючись правил безпеки при роботі з ножицями;(старший вік- діти виконують ці пункти самостійно, молодший вік-батьки  обводять і вирізають фігури);
4)перш ніж приклеїти, потрібно викласти ракету на аркуші картону синього кольору;
5) акуратно наклеюйте заготовки на картон, розподіляючи їх по всьому листу.  Пропонуємо пофантазувати і придумати куди прямує ракета на Місяць або до інших планет, Зірок.
Вправа для очей
ГРАМОТА
1. Літера та звук Р р.
2. Складання речень.
3. Звуковий аналіз слів.
Мета: вчити називати літеру Р, придумувати слова з цими літерами; закріпити вміння робити звуковий аналіз слів; складати речення за схемою.
Вправа для очей
1. Показати на абетці літеру Р.
2.Придумати слова з літерою Р на початку , в середині і в кінці слова.
3.Скласти речення за схемою.
4. Прочитати чистомовку зі звуком Р.
Гімнастика для очей
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
“Планети Сонячної системи”
 Мета:закріпити знання дітей про планету Земля; розширити уявлення дітей про Сонце, його значення, розкрити поняття «Космос» та сонячна система, ознайомити з планетами Сонячної системи та характерними особливостями планети Марс, вміння їх розрізняти на площинних зображеннях;розвивати вміння захоплюватись загадковістю і таємничістю природи, Космосу.
Вправа для очей.
– Що таке глобус? ( Об’ємна карта нашої планети)
– Як називається наша планета?
– Як називають людей, які живуть на ній? ( Земляни)
– Які кольори є на глобусі? (Блакитний – колір водних просторів, жовтий – колір пустель, зелений – ліси, рівнини, долини, різні відтінки коричневого – це гори різної висоти)
– А що таке космос? (це простір, що з усіх боків огортає нашу планету. Він безкінечний, вічний, немає ні початку, ні кінця, його неможливо ні обійти, не об’їхати. Там суцільний морок, де дуже холодно і темно, там немає повітря. Космос ще можна назвати зоряною країною, Всесвітом.)
Що у світі найсвітліше, наймиліше, найтепліше.
В небі вдень воно гуляє, ніч приходить – спать лягає?
(Сонце)
 Сонце: зірка, планета чи метеорит? (Зірка)
– А що сталось , як би зникло сонце? ( Сонце дає світло і тепло рослинам, тваринам і людям; без Сонця неможливо життя на Землі, а ще навколо Сонця обертається наша планета).
Сонце – це велика зірка , розпечена куля жовтого кольору, набагато більша від Землі; на її поверхні навіть камінь розплавиться і перетвориться на пару.
– У Сонця є велика космічна родина, навколо нього обертаються й інші планети. Які планети ви знаєте, крім планети Земля?
– Які ці планети за величиною?
– Чи однакового вони кольору?
– Чи всі вони близько біля Сонця?
– Скільки їх?
Всі ці планети – це велика космічна родина, для яких Сонечко є мамою, вони – його діти , які обертаються навколо нього. Сонце разом з планетами називають Сонячною системою. Кожна планета має свою доріжку, по якій вона рухається навколо Сонця. Ця доріжка називається орбітою.

                                                                 Гра « Поєднай слова в речення »
 небо – зіроньки, ранок – Сонечко, діти – планета Земля.
 Марс- дуже схожа на Землю: є пори року, дні і ночі, але за зовнішнім виглядом ця планета аж ніяк не схожа на Землю. На Марсі є темні і світлі ділянки, є кратери (ями), пагорби, провалля, вулкан Олімп. Через велику кількість піску та пилу червоного кольору вчені називають її червоною планетою. Поверхня планети кам’яниста, води дуже мало і вона тверда – у вигляді льоду. На Марсі спекотно вдень і холодно вночі. Життя на планеті не виявлено.
Вправа для очей

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *