Старші групи 30.04.2020

ЦІКАВА  МАТЕМАТИКА

Тема: «Весело граємось математикою займаємось»

Мета: Поглибити та закріплювати знання дітей про числа та цифри від 1 до 10;

Полічи прямою та зворотною лічбою; виклади числовий ряд від 1 до 9

Пограй, та назви сусідів чисел:

Склади самостійно математичні задачі:

Розв’яжи приклади:

Склади приклад сам, та запиши його:

Закріпи знання про число 10 (запиши у зошиті, намалюй та розфарбуй)

Закріпи знання про склад числа 10:

ВАЛЕОЛОГІЯ

Тема: «Що означає бути здоровим»

Мета : закріплювати знання дітей про способи оздоровлення організму, про значення вітамінів для розвитку й укріплення дитячого організму; стимулювати бажання піклуватися про своє здоров’я; розвивати пам’ять, увагу; виховувати співчуття й бажання допомагати хворому.

Матеріали: картинки з зображенням овочів та фруктів.

ХІД

Ігрова ситуація.

Діти, сьогодні в нас незвичайне заняття, ми потрапили у лісову школу. Тут у лісовій школі  поруч з вами сидять звірятка. Сідайте зручненько  розпочнемо наш урок. Всі зібралися на наш урок? А де наш ведмедик Бембик? Захворів. Мама Бембика зателефонувала і звернулась до нас з проханням скласти рецепт здоров’я. Самий кращий я передам ведмедику для скорішого одужання.

Бесіда з дітьми:

— Що означає бути здоровим?

— Що для цього потрібно робити?

— А чого потрібно більше їсти?

— А де ж їх найбільше?

— В овочах і фруктах?

А якими їх слід вживати? Так, мити необхідно.

Тож, давайте складем для Бембика кошик з овочами та фруктами. А що ми туди будемо класти, ви повинні відгадати з загадок.

 Загадки.

З мене листя обдирають,
Мене квасять, в борщ кидають,
Пироги зі мной печуть
І в салат мене січуть!  (Капуста)

Фрукт цей з дитинства дають дітворі,
Корисне, доступне та дкже смачне,
Багате залізом та поживне.  (Яблуко) 

В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
У пупирцях _ _ _ _ _ _. (Огірки)

Як миша хвостик довгий маю,
Та я з города не тікаю.
З мене зробити кожен рад
Корисний та смачний салат.  (Редиска)

Сонечко маленьке,
Кисло –солоденьке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном ”С”? (Апельсин)

Борщ із нього варить ненька,
В нього шкурочка тоненька,
Солодкуватий він на смак,
Фіолетовий _ _ _ _ _. (Буряк) 

Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть _ _ _  (Морквину) 

У землі вона зростає
І брунатний колір має.
Її смажуть і печуть,
Її варять і товчуть.
Овоч цей всі люблять дуже,
Як же він зоветься, друже?  (Картопля)

Цього фрукту по шматку
В чай добавлю для смаку.
Запашистий та кисленький,
Наче сонечко жовтенький.  (Лимон) 

 Зелений чуб, червоний бік,
Смачний із нього чавлять сік.

Ґадзині варять з ним борщі,
Росте в городі на кущі.  (Помідор) 

На смак чудова, жовта, медова,
Їсть її малий Павлуша.
Здогадались, що це? _ _ _ _ _. (Груша)

 Той, хто їсть його, той знає –
Всіх мікробів він вбиває.
Овоч цей корисний дуже,
Та від нього сльоз калюжа.  (Цибуля) 

 Є солодкий, є гіркий.

Різні форми має.

Є худий, а є товстий.

Кожний його знає.  (Перець)

 Дидактична гра «Збери потрібне»

Отже, давайте складемо рецепт здоров’я (відповіді дітей)

  • Загартовування. Зарядка вранці. Прогулянки на свіжому повітрі.
  • Вживання овочів та фруктів, багатих на вітаміни.
  • При хворобі використовувати чаї з лікувальних трав.

-Який чай потрібно пити? (Калиновий, напій із горобини, малиновий, шипшиновий, липовий.)

— Зберемо для Бембика ті рослини, з яких можна заварити чай, бо вони мають цілющі властивості.

На столі перед дитиною  лежать картинки  трав. Дітям потрібно обрати тільки лікарські рослини, які потрібні для чаю.

Підсумок заняття.

Коли людина здорова, у неї гарний настрій. А це теж важливо для здоров’я: така людина завжди посміхається. Поверніться одне до одного, посміхніться.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *