Старший вік з 23.03.2020 по 27.03.2020

ЦІКАВА МАТЕМАТИКА

  1. Закріпити вміння розв’язувати задачі. Орієнтування у просторі.

Мета: Закріпити вміння дітей розв’язувати задачі методом додавання і віднімання. Розвивати логіко-математичне мислення. Формувати навички орієнтування у просторі, вміння визначати напрямок.

  1. В’яже бабуся-лисиця

Трьом онукам рукавиці.

«Подарую вам, онуки,

Рукавичок по дві штуки,

Бережіть, не загубіть!».

Скільки всіх? Перелічіть!

 

  1. Мчать на санчатах

Четверо малят.

Троє з них дівчата,

Скільки ж тут хлоп’ят?

 

  1. Ось сніжинка і ялинка,

Ще ялинка і сніжинка.

Скільки є усіх ялинок?

Скільки всього є сніжинок?

 

  1. Горобець і три синиці

Всі летять до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Будуть вдячні за обід?

 

  1. На сніжку біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних. Скільки всіх.

 

2. Вчити: Число і цифра 9. Утворення числа 9.

Мета: Ознайомити з числом і цифрою 9. Вчити рахувати в межах 9 порядковою (один, два, три…) та кількісною (перший, другий, третій…) лічбою. Формувати вміння визначати склад числа 9.

 

ГРАМОТА

  1. Закріпити вміння визначати кількість звуків у словах. Наголос у двоскладових словах.

2. Визначити кількість звуків у словах та зробити звуковий аналіз слів за допомогою фішок (зразки фішок було надіслано у попередньому занятті)

Кіт, кит, сир, коза, мило, сіно, бик, дім.

3. Визначити на слух наголос у двоскладових словах: тато, мама, літо, зима, риба.

4. Вчити: Літера Вв, її назва. Вчити абетку.  Придумати слова з літерою Вв на початку, в кінці та в середині слова.

Читати в сполученні з голосними: в-а, в-у, в-о, в-і, в-и, в-е, а-в, о-в, і-в, и-в, е-в.

Відеоуроки «Вчимо абетку»:  https://youtu.be/zgMOWBNptb0,             https://youtu.be/IV2JAj4U2ok

 

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

  1. Вивчити вірш Н. Забіли «Вербові котики», вміти розрізняти і називати весняні квіти.

На вербі, на пагіллі,

Білі-білі котики.

Доторкнуться лагідно

Лоскотливим дотиком,

Доторкнуться котики,

Білі, невеличкі,

До руки, до ротика,

До моєї щічки.

Відламаю гілочку,

Гілочку-вербичку,

Та поставлю в пляшечку,

В пляшечку, в водичку,

Щоб листочки-стрілочки

Стали розвиваться

На вербовій гілочці

У моїй кімнатці.

 

ДИТИНА У ПРИРОДІ

1. Закріпити назви птахів.

2.  Вчити розрізняти птахів.

3. Вчити наслідувати їх голоси.

4. Пограйте в гру «Хто зайвий»

 

ЛІПЛЕННЯ

  1. Ліплення «Горобчик»
  2. Мета: викликати у дітей інтерес до світу птахів. Вчити ліпити птицю використовуючи такі прийоми: скочування кулі, яйця, зплющування – хвіст, дзьоб, відтягування, примазуванням (скріплення голови і тулуба);
  3. Матеріали: пластилін різного кольору на вибір дітей; дощечки для ліплення,стеки; паперові серветки для витирання рук після роботи

 

Вам може бути цікаво...

1 Response

  1. Дякуємо за дистанційну освіту)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *