Старший вік з 23.03.2020 по 27.03.2020
ЦІКАВА МАТЕМАТИКА
- Закріпити вміння розв’язувати задачі. Орієнтування у просторі.
Мета: Закріпити вміння дітей розв’язувати задачі методом додавання і віднімання. Розвивати логіко-математичне мислення. Формувати навички орієнтування у просторі, вміння визначати напрямок.
- В’яже бабуся-лисиця
Трьом онукам рукавиці.
«Подарую вам, онуки,
Рукавичок по дві штуки,
Бережіть, не загубіть!».
Скільки всіх? Перелічіть!
- Мчать на санчатах
Четверо малят.
Троє з них дівчата,
Скільки ж тут хлоп’ят?
- Ось сніжинка і ялинка,
Ще ялинка і сніжинка.
Скільки є усіх ялинок?
Скільки всього є сніжинок?
- Горобець і три синиці
Всі летять до годівниці.
Скільки птахів, підкажіть,
Будуть вдячні за обід?
- На сніжку біля хати
Метушаться цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
Троє чорних. Скільки всіх.
2. Вчити: Число і цифра 9. Утворення числа 9.
Мета: Ознайомити з числом і цифрою 9. Вчити рахувати в межах 9 порядковою (один, два, три…) та кількісною (перший, другий, третій…) лічбою. Формувати вміння визначати склад числа 9.
ГРАМОТА
- Закріпити вміння визначати кількість звуків у словах. Наголос у двоскладових словах.
2. Визначити кількість звуків у словах та зробити звуковий аналіз слів за допомогою фішок (зразки фішок було надіслано у попередньому занятті)
Кіт, кит, сир, коза, мило, сіно, бик, дім.
3. Визначити на слух наголос у двоскладових словах: тато, мама, літо, зима, риба.
4. Вчити: Літера Вв, її назва. Вчити абетку. Придумати слова з літерою Вв на початку, в кінці та в середині слова.
Читати в сполученні з голосними: в-а, в-у, в-о, в-і, в-и, в-е, а-в, о-в, і-в, и-в, е-в.
Відеоуроки «Вчимо абетку»: https://youtu.be/zgMOWBNptb0, https://youtu.be/IV2JAj4U2ok
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
- Вивчити вірш Н. Забіли «Вербові котики», вміти розрізняти і називати весняні квіти.
На вербі, на пагіллі,
Білі-білі котики.
Доторкнуться лагідно
Лоскотливим дотиком,
Доторкнуться котики,
Білі, невеличкі,
До руки, до ротика,
До моєї щічки.
Відламаю гілочку,
Гілочку-вербичку,
Та поставлю в пляшечку,
В пляшечку, в водичку,
Щоб листочки-стрілочки
Стали розвиваться
На вербовій гілочці
У моїй кімнатці.
ДИТИНА У ПРИРОДІ
1. Закріпити назви птахів.
2. Вчити розрізняти птахів.
3. Вчити наслідувати їх голоси.
4. Пограйте в гру «Хто зайвий»
ЛІПЛЕННЯ
- Ліплення «Горобчик»
- Мета: викликати у дітей інтерес до світу птахів. Вчити ліпити птицю використовуючи такі прийоми: скочування кулі, яйця, зплющування – хвіст, дзьоб, відтягування, примазуванням (скріплення голови і тулуба);
- Матеріали: пластилін різного кольору на вибір дітей; дощечки для ліплення,стеки; паперові серветки для витирання рук після роботи
Дякуємо за дистанційну освіту)