Середні групи 08.05.2020

СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ  ПРОСТІР

Тема: ширина предметів, величина предметів, багато і один.

Мета: вчити дітей виділяти параметри ширини використовуючи слова ширше, вужче та визначати предмети за величиною (великий, малий); закріпити вміння визначати предмети багато, один.

Дидактична гра «Хто краще виконає завдання»

Матеріал: будиночки фігурки звірят (ведмідь, зайчик, мишка); три доріжки: вузька, ширша, найширша.

Хід: дорослий показує дім – це дитсадок для звірят, пропонує дитині три доріжки: вузька, ширша, найширша. Дитина підбирає доріжки кожному герою і обґрунтовує свою думку.

Дидактична гра «Яка іграшка заховалася»

Матеріал: предмети-іграшки різної величини, серветка.

Хід:дорослий виставляє на столі іграшки: великі, маленькі. Потім накриває їх серветкою та непомітно забирає малі. Знімає серветку запитує яких іграшок не має, потім навпаки. Можна забирати одну чи дві іграшки, можна всі одразу.

Дидактична гра «Парні картинки»

Матеріал: картинки (предметів – 1; предметів – багато)

Дитина вибирає: ліворуч кладе 1 предмет, праворуч багато предметів.

МОВЛЕННЯ  ДИТИНИ

Тема: Усе буяє пишним цвітом

Мета: продовжувати знайомити дітей з флорою рідного краю, зокрема квітами. Вчити називати квіти відповідно місця їх зростання (садові, лугові).

Читання та обговорення вірша

Весняні квіти Олена Пчілка

Весна-чарівниця, неначе цариця,
наказ свій послала, щоб краса встала,
і проліски, і травка, й зелена муравка,
і кульбаба рясна, і фіалочка ясна –
всі квіти весняні, веселі, кохані,
з-під листя виходять, голівки підводять
од сну зимового до сонця ясного!

Запитання до вірша

  • Яка назва вірша?
  • З ким автор порівнює весну?
  • Який наказ послала весна?
  • Які квіти названі у вірші?

Дидактична гра «Закінчи речення»

Н: квіти потрібні для того: щоб ними милуватися, радіти їхньому цвіту…

Трави потрібні для того:…

Дерева потрібні для того:…

Ягоди потрібні для того:…

Фрукти потрібні для того:…

Дидактична гра «Назви квітку»

Діти обирають картку з квіткою і розповідають про неї, можна розповісти про  квітку побачивши її на клумбі чи в садку.

  • Назва квітки? Яка квітка?
  • Якого кольору? Розміру? Де росте? Чим подобається? Як пахне?

Дидактична гра «Порівняй квіти» (садові і лугові)

Дорослий пропонує порівняти квіти барвінок та фіалку

Діти складають порівняльні речення: у барвінка синя квіточка, у фіалки біла, барвінок стелиться фіалка росте  кушищиком, у барвінка листя довге у у фіалки кругле.

Дитина у природному довкіллі

Дидактична гра «Букет»

Матеріал : айстри різного кольору.

Дорослий пропонує скласти букет. картки з квітами лежать на столі. Дорослий називає колір дитина показує картку, поступово збираючи букет.

Дидактична гра «Ботанічне лото»

Дорослий ставить на стіл картинку, дитина називає місце зростання (в кімнаті , на вулиці)

Дидактична гра «Що підростає під дощем»

Дорослий задає дитині запитання. Діти будують поширені речення.

Н: Хто чи, що підростає під дощиком:

  • Травичка
  • Квіти
  • Дерева та кущі
  • Гриби
  • Овочі на городі
  • Ягоди та фрукти
  • Тварини
  • Дітки.
  • Аплікація чаріний сад малювання весна

МАЛЮВАННЯ

Тема: «Весняна гілочка»

Завдання:

  1. Познайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання – кляксографіею.
  2. Викликати інтерес до опредмечуванню і пожвавленню незвичайних форм (плям).
  3. Розвивати творчу уяву.
  4. Удосконалювати техніку малювання гуашшю, змішуючи кольори і використовуючи щільність колірного плями, можливості передачі контрасту кольорів шляхом накладання одного на інший.
  5. Підтримувати прагнення самостійно комбінувати знайомі техніки.

Попередня робота: Цільова прогулянка до фруктовим деревам на території дитячого садка, розглядання ілюстрацій квітучих дерев, заучування вірша Олени Романкевич «Заклик весни».

Матеріали: Гуаш, трубочки для напоїв, мисочки для розведення фарби, пластикова ложечка, кисті м’які та жорсткі, тички, ганчірочки, стаканчики з водою, аркуші паперу для акварелі.

 – Ми будемо малювати квітучі весняні гілки. Весна побачить наші гарні малюнки і зрадіє.

– Сьогодні ми будемо малювати не пензликами, а трубочками. Малювати можна різними способами. Розкажи , чим можна малювати.

М’якою і жорсткою щіткою, стусаном, пальчиком, долонькою.

 А сьогодні ми будемо малювати незвичайним способом – ми будемо дути на фарбу. Подивися, як це зробити – зачерпнути ложечкою фарбу, вилити її на лист, роблячи велику пляму  (крапельку). Потім на це пляма дуємо з трубочки так, щоб її кінець не торкався ні плями, ні паперу. При необхідності процедура повторюється. А потім домальовуєм все, що ви захочеться, якими відомими способами.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *